donderdag 8 november 2012

Filmpje van een wandeling op de hei

27 juni: wandelen met de honden op de Rozendaalse hei.


Hoe is het mogelijk dat je op een prachtige avond als enige op het Rozendaalse veld lijkt te lopen?
Op Pongo's blog staan de foto's van die wandeling maar ik heb ook gefilmd en dat materiaal heb ik nu tot een toonbaar filmpje verwerkt.

Imre blaft zich de longen uit het lijf en het is me volstrekt onduidelijk waar het nou eigenlijk om gaat. Meestal doet ze dat als er een balletje in het geding is maar Jessie heeft helemaal niets wat zij zou willen.

Guusje valt, zoals zo vaak, Floran aan maar gelukkig bijt die wel een beetje van zich af en Pongo kuiert gezellig mee en leert al die rottigheid.


3 opmerkingen:

  1. Amy heeft dat irritante gedrag inderdaad niet van een vreemde ;-). Wat een volharding zit er in die meiden! Ik hoopte eigenlijk dat het wel een keer zou stoppen.
    Je hebt je vrije dag wel heel erg goed besteed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah Fenne had t dus ook niet van een vreemde! Die kon ook maar blijven blaffen. Inderdaad ook meestal als er een balletje in de buurt was. Ze was absoluut geen blaffer, maar als ze eenmaal begon, was t hek van de dam.
    Erg leuk filmpje. Wat is Guusje eigenlijk groot!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Guusje is inderdaad een Guus, veel te groot voor een teef maar niet minder leuk! Ik wilde een grote wetter, ik héb een grote wetter. 35 kilo humor!

      Verwijderen